Συνεχίζονται οι ελλείψεις και οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και προσωπικό καθαριότητας των νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων της Λήμνου


 

  Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία της Λήμνου (όπως και όλης της χώρας), μένουν χωρίς ουσιαστικά μέτρα προστασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό που δεν καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες. Τμήματα 20-23 νήπια και μαθητές σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Μύρινας και του Μούδρου τη στιγμή μάλιστα που σε ορισμένα από αυτά, (Νηπιαγωγείο Μούδρου, 2ο και 3ο Δημοτικά σχολεία της Μύρινας), υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες για χωρισμό τμημάτων, καθώς και νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία με προσωπικό καθαριότητας μειωμένου ωραρίου, καθιστούν ανέφικτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για τήρηση των αποστάσεων μέσα στις αίθουσες και σχολαστικό καθαρισμό και απολύμανση καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας των σχολείων.

  Μετά και τους διορισμούς αναπληρωτών με το απαράδεκτο καθεστώς των τρίμηνων συμβάσεων, συνεχίζονται οι σοβαρές ελλείψεις των σχολείων σε προσωπικό, καθιστώντας δυσχερή την κατάρτιση των οριστικών ωρολογίων προγραμμάτων μαθημάτων των σχολείων :

  Δεν λειτουργεί η Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Νέας Κούταλης που δέχεται για φοίτηση 11 αλλοδαπούς μαθητές από τους οποίους οι 8 είναι ρομά με ιδιαίτερες ανάγκες, που χρήζουν επιπλέον εκπαιδευτικής στήριξης και όχι μόνο.

  Λείπει από το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας νηπιαγωγός, καθώς και εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής και θεατρικής αγωγής από τα δημοτικά σχολεία.

  Όσον αφορά τις δομές της ειδικής αγωγής, λείπει δάσκαλος ειδικής αγωγής για το Τμήμα Ένταξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, ενώ ανάγκες σε δεύτερο δάσκαλο ειδικής αγωγής υπάρχουν και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας, από το Ειδικό Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο Καλλιθέας λείπουν ειδικότητες του φυσικοθεραπευτή, του εργοθεραπευτή, του λογοθεραπευτή, του γυμναστή, του σχολικού νοσηλευτή και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού.

  Η κυβέρνηση και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων και για τυχόν κρούσματα κορονοϊού που πιθανόν να εμφανιστούν.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

·         Άμεσο διορισμό δασκάλου για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών,(ΖΕΠ), του Δημοτικού Σχολείου Νέας Κούταλης.

·         Τμήματα μέχρι 15 νηπίων και μαθητών στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου με το ανάλογο επιπλέον διδακτικό προσωπικό.

·         Άμεσο διορισμό 2 νηπιαγωγών για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας και το Νηπιαγωγείο Μούδρου το οποίο έχει κενή αίθουσα που μπορεί να φιλοξενήσει τρίτο τμήμα νηπίων.

·         Άμεσο διορισμό ενός εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής και ενός εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής.

·         Άμεσο διορισμό 2 δασκάλων ειδικής αγωγής για τα Τμήματα Ένταξης 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας.

·         Άμεσο διορισμό φυσικοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή, γυμναστή, σχολικού νοσηλευτή και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Καλλιθέας.

·         Μετατροπή των συμβάσεων μειωμένου ωραρίου των 13 καθαριστριών του Δήμου Λήμνου, σε συμβάσεις πλήρους ωραρίου.

·         Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί, και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΛΕΣΒΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ κ. ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΑ